A COSTELLA Követeléskezelő Kft Magyarország nagyobb városaiba kihelyezett régióvezetők irányításával működő behajtó csoportok működtetésével hathatós segítséget nyújt cégeknek és magánszemélyeknek jogos követelésük érvényesítésében. A COSTELLA Követeléskezelő és Üzleti Információt Szolgáltató Bt. a lejárt, nem vitatott és még jogi útra nem terelt követelésbehajtás kezelésével, valamint belföldi és nemzetközi cégek működésére és minősítésére vonatkozó adatok szolgáltatásával foglalkozik. A COSTELLA Követeléskezelő és Üzleti Információt Szolgáltató Bt. azt a célt tűzte ki maga elé, hogy piacvezető pozícióba kerüljön a követeléskezelési piacon a legmagasabb színvonal garantálásával, egyben a piac igényeihez való rugalmas alkalmazkodással. Szolgáltatásaink kialakítása során felmértük a behajtási folyamatokkal kapcsolatos kívánalmakat, felismertük az adósokkal szembeni eljárások hiányosságait és figyelembe vettük Megbízóink igényeit.
Cím: 4026 Debrecen, Kálvin tér 14, 2.em 13 GPS: 47.533299,21.624953 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 06-52-230-300 Mobil: 06-30-486-6538 Fax: 06-52-230-300 | |
Email: costella@costella.hu | |
Web: http://www.costella.hu |
Budapesten a következő kerületekben látunk el képviseletet:
Kerületek: XX, XXI, XI, XII, VIII, IX, X, XIX, XVIII, XXIII.
Dankó Géza egyéni vállalkozó célkitűzése, hogy minél szélesebb körű és magas, profi szintű szolgáltatást nyújtson a közös képviseleti és társasházkezelői feladatok ellátása tekintetében.
A közös képviseleti megbízatás azt jelenti, hogy a tulajdonosok érdekeinek és igényeinek , azaz a közösség akaratának megfelelően végezzem el a feladatot.
Mottó: Én vagyok Önökért és nem fordítva!!
Amennyiben engem bíznak meg a társasház kezelési feladatokkal, akkor biztos lehet minden tulajdonos, hogy egy olyan képviselőt választott aki úgy gondolkodik mintha a saját tulajdonú házát tartaná karban és újítaná fel.
Emellett törekszem arra, hogy az egymás mellett élés a lehető legkedvezőbb legyen a lakástulajdonosok között, öröm legyen számukra otthon lenni!
Cím: 1202 Budapest, Kulcsár u. 12/a GPS: 47.43771, 19.13408 Térkép (Google Map) | |
Mobil: 06 70 417 5434 | |
Email: danko.epgep@pr.hu | |
Web: https://www.dankotarsashazkezeles.hu/ |
Ügyvédként több mint harminc éve szolgálom a jogkereső közönséget
lelkiismeretem szerint.
Vállalkozások és társaságok jogi képviselete. Több mint 20 éves banki képviselet; bankjogi gyakorlat. Jártasság workout; faktoring ; váltó
és csekk ügyekben.
Külföldi pénzkövetelések érvényesítése; eljárás
külföldi vagyoni ügyekben; együttműködő külföldi ügyvédi irodákkal.
Cégügyekben eljárás; csőd és felszámolási eljárásban adósi; hitelezői
képviselet. Okirat ( adásvétel; ajándék.stb ) szerkesztések.
Nyelvek: angol, orosz, horvát
Cím: 6000 Kecskemét, Bocskai u 3. GPS: 46.9103534,19.6955435 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 06 76 417 752 Mobil: 06 30 958 9003 | |
Web: drszentei@t-online.hu |
Központi iroda:
9700 Szombathely, Fő tér 36. II/16-22.
Tel: 94/952-303
Képviseletek:
9027 Győr, Puskás T. u. 4. I. ép 1. em. Tel: 06-20/566-0424
1042 Budapest, Árpád út 16. Tel: 06-20/343-8688
A Marcus Faktor Kintlévőség-kezelő Kft. a Marcus Group cégcsoport meghatározó pilléreként áll azon cégek szolgálatában, akik szeretnék elkerülni követeléseik felhalmozódását, valamint ügyfeleik körében növelni a fizetési fegyelmet.
A kintlévőség- és birtokvita kezelési szolgáltatások piacán számtalan referenciával rendelkezünk, partnereink közt egyaránt fellelhetőek egyéni és társas vállalkozások, magánszemélyek, gazdasági társaságok, önkormányzatok, irodaház-üzemeltető cégek, hisz eredményes gazdálkodásuk meghatározó feltétele az adósságállományuk és kintlévőségeik csökkentése.
A Marcus Faktor díjmentesen biztosítja partnerei számára a folyamat első két elemét, a folyamatszabályozást és a szüksége információk begyűjtését, valamint munkatársaink a további lépések során is kiemelkedő jogi tudással és precizitással végzik munkájukat.
Cím: 9700 Szombathely, Fő tér 36. II/16-22. GPS: 47.230977, 16.623205 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 06-94-952-303 Mobil: 06-70-555-6680 | |
Email: info@marcusfaktor.hu | |
Web: http://marcusfaktor.hu/ |
Szolgáltatás, magánnyomozás, magánnyomozó iroda , behajtás, tanácsadás, konfliktusok kezelése, gazdasági szolgáltatás. Angol és orosz nyelven is vállalunk bármelyik szolgáltatást.
Cím: 1074 Budapest, Dohány utca 1/b, 1 em. 3. GPS: 47.495487,19.060181 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: +36-1/266-3694 Mobil: +36-20/914-8929 | |
Email: papaestarsakft1@gmail.com | |
A PROGRESPOL speciálisan vagyonvédelemre és magánnyomozásra létrehozott gazdasági társaság. A cég a struktúráját – szakmai filozófiája alapján – a biztonságvédelmi igények teljes körű kiszolgálására építi. A megrendelői igényekhez alkalmazkodva a magánnyomozástól markánsan elkülönülő szakterület a követelésbehajtás napjainkra a legmeghatározóbbá vált.
A két magyar tulajdonos (1997. alapítás, illetve 1999. óta tagok), több évtizedes nyomozói, információszerző-, elemző, valamint a rendőri munka más területeiről szerzett tapasztalattal rendelkező, fedhetetlen előéletű személy.
Minőségpolitikánk alapelvei:
▪ Törvényesség ▪ Megbízhatóság ▪ Diszkréció ▪ Precizitás
▪ Operativitás
Vezeték nélküli riasztórendszerek:
safe4u - S:
Lakások, albérletek, lakókocsik, csónakok, raktárak, különböző helyiségek stb. akár 200 m2-ig.
safe4u - L:
Nagyobb lakások, házak, üzletek, csarnokok stb. biztosítása 800 m2-ig akár több szinten is.
Székhely: 1053 Budapest, Múzeum krt. 39. I. em. 3.
Tel: +36 (1) 321-2904
Iroda: 6000 Kecskemét, Kölcsey u. 22.
Tel: +36 (76) 324-116, Mobil: +36 (30) 903-0700
Cím: 1053 Budapest, Múzeum krt. 39. I/3 GPS: 47.490638,19.061353 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: 06-1-321-2904, 06-76-324-116 Mobil: 06-30-903-0700 | |
Email: progrespol@t-online.hu | |
Web: http://www.progrespol.hu |
Több mint 10 év tapasztalatával egyéni vállalkozók, Bt-k, Kft-k részére teljes körű számviteli szolgáltatás ellátását vállaljuk. A könyvelőiroda szolgáltatásai: szektor semleges könyvelés angol nyelven is; távkönyvelés; gazdasági események könyvelése; egyszeres és kettős könyvvitel vezetése; könyvvizsgálat; könyvvizsgálatra való felkészülés és lebonyolítás; pályázatírás; adótanácsadás; üzletviteli tanácsadás; munkaügyi feladatok ellátása; bér és társadalombiztosítási ügyintézés; bérszámfejtés; cégalapítás ügyvédi háttérrel; átalakulás számvitele: megszűnés, beolvadás, szétválás, felszámolás, végelszámolás; SZJA bevallás elkészítése; szabályzat, kimutatás, mérleg, adóbevallás, beszámoló készítése; adófolyószámla folyamatos figyelése és egyeztetése a könyveléssel; ügyfélképviselet (NAV, TB) hatóságok előtt; egyeztetés alapján könyvelési anyagokért házhoz megyünk. Email: info@stingrayconsulting.hu, Tel: 0670-365-7724
Cím: 1143 Budapest, Stefánia u. 77. GPS: 47.507316,19.096359 Térkép (Google Map) | |
Mobil: +36-70-365-7724 | |
Email: stingrayconsulting@gmail.com | |
Web: http://www.stingrayconsulting.hu |
Napjaink társasházkezelésére leginkább jellemző, a nagyvállalati formában történő, nagy mennyiségű társasházat kezelő, arcnélküli és a lakók számára utolérhetetlen közös képviselet. Társaságunk - Társasház Doktor (Cg:01-09-949882) - 2010. október 25. napján alakult, azzal a céllal, hogy betöltse azt a piaci hiányt, amely a megbízható, alapos és mindig ügyintézésre kész, társasházkezelést valósítja meg. Cégünk nem betéti társaság, nem egyéni vállalkozás, amelyek egy nap alatt eltűnhetnek: 500.000,-Ft-os alaptőkével alapított Korlátolt felelősségű társaság vagyunk, továbbá kiegészítő szakmai felelősségbiztosítással rendelkezünk. Elérhetőségünk: Irodánk minden nap várja a látogatókat a 6. kerületben, Szinyei Merse 5. szám alatt 10:00 és 14.00 óra között. Egyéb időpontban megbeszélés alapján, azonban egész nap elérhetőek vagyunk telefonon, emailben, sms-ben. Cégünk által nyújtott szolgáltatások a társasházkezelésen felül a Társasházak részére: 1. Pályázatok írása, a szükséges dokumentumok beszerzése, benyújtása, teljes körű lebonyolítása. (Eddigi nyertes pályázati arányunk 90% felett).- 2. Szervezeti Működési Szabályzatok kidolgozása.-3. Adósságrendezési megállapodások készítése.- 4.Kinnlevőség kezelés magas megtérülési aránnyal. -5.Jogi ügyintézés költségeinek biztosító általi térítése (a társasház megfelelő biztosítása esetén a pereskedés, behajtás, ügyvéd költségeit a biztosító téríti, ügyenként 500.000,-Ft értékig) 6. Online ügyfélkapu szolgáltatás a honlapunkon keresztül, ahol a lakók a nap 24 órájában megnézhetik egyenlegüket és a társasházra vonatkozó fontosabb dokumentumokat elérhetik.- 7. Aktuális egyenlegközlők (online 24 órában elérhetőek) megküldése levélben negyedévente.-8. Társasházi mérleg kimutatás szükség szerint negyedévente. Amennyiben Ön is találkozott hasonlóval, akkor ne késlekedjen, vegye fel a kapcsolatot cégünkkel és kérjen ajánlatot. • Társasházát egy a múlt rendszerből itt maradt tanácsi vagyonkezelőből átalakult cég kezeli. Ahol a mai napig a múlt munkamorálja a meghatározó. • Új építésű társasház esetén a közös képviseletet a beruházó cég által javasolt cég végzi, mely egyértelműen csak a beruházó érdekeit képviseli, nem hajtja be az esedékes díjakat a beruházótól • A társasházkezelést végző cég csak a díjakat szedi be, a lakók érdekeivel és kívánságaival nem foglalkozik. • A közös képviselő elérhetetlen, sokszor nem ér rá, mindig máshol van dolga. Túl sok házat kezel, és nem tud figyelmet fordítani a lakóközösség érdekeire. • Hiába fizetik a közös költséget, a társasház mégis állandó pénzügyi gondokkal küzd. • A közös képviselő magáénak érzi a házat, nem kéri ki a lakók véleményét az elvégzendő munkákról, nem kér be árajánlatokat, a lakók nincsenek tisztában vele mire is költi el a pénzüket. • a közös költség egyre nő, az adósságokat senki nem hajtja be, míg a ház állapota egyre csak romlik • társasházkezelője nem rendelkezik megfelelő végzettséggel, nem tudja ellátni feladatait.
Cím: 1063 Budapest Szinyei Merse u. 5. GPS: 47.510809,19.068893 Térkép (Google Map) | |
Mobil: 06-70-222-2166 | |
Email: postalada@tarsashazdoktor.hu | |
Web: http://www.tarsashazdoktor.hu |
Társaságunk elsődleges célja, hogy szolgáltatásai terén – gazdasági célkitűzéseivel összhangban – a partneri igényeket kivételesen magas szinten kielégítse, elkötelezett abban, hogy szolgáltatásai a megbízói kör elvárásainak a lehető legjobban megfeleljenek, ezzel az iroda pozitív megítélését javítsa, versenyképességét növelje. Munkájában követi a szakmára vonatkozó jogi és etikai szabályokat. Partnereinek követelményeit a szerződésekben rögzíti, és minden törvényes eszközt felhasznál azok pontos teljesítésére. A cég munkájának minősége a munkatársak és a vezetőség képességeitől függ, ezért megkülönböztetett gondot fordít a munkatársak folyamatos képzésére továbbá munkájuk teljesítményének rendszeres értékelésére.
Cím: 1015 Budapest GPS: 47.507635,19.036514 Térkép (Google Map) | |
Vezetékes: +36 (1) 201-9272 Mobil: +36 (70) 577-0666, +36 (70) 410-7755 Fax: +36 (1) 225-0752 | |
Web: http://www.tartozocegek.com/ |